زندگی در کلمات

گاه نوشته ها

زندگی در کلمات

گاه نوشته ها

بایگانی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ

از راست به چپ ما و از چپ به راست آنها!

 

گفت: زمانی که ما تمدن و فرهنگمون در دنیا زبان زد خاص و عام بود، این اروپایی آمریکایی ها در اوج توحش و سیاهی بودند.

گفتم: عزیزم داشتم داشتم مهم نیست دارم دارم مهم است!

گفت: آخه واقعاً چرا باید ما به اینجا برسیم و اونها به اونجا؟

گفتم: خوبه که به این چیزها فکر میکنی ولی این بحث ها اگر کمی سیستمی بهش فکر کنیم نهایتاً به اینجا میرسه که باید از خودمون شروع کنیم،پس بهتره به جای افتخار به زیر خاکی هامون، هر چه بهتر و بیشتر تلاش کنیم.

گفت: با این تحلیل ها به جایی نمیرسیم. ما انقدر عقبیم که با این کارهای کوچیک به هیچ جا نمیرسیم.

گفتم: من که شواهد زیادی ندیدم از اینکه ما آش دهن سوزی بوده باشیم ولی با فرض درستی این حرف، یکی از دلایل اینکه ما به اینجا رسیدیم و اونها به اونجا اینه که : اونها در طول تاریخشون ، تاریخ شون رو از چپ به راست نوشتن ولی ما از راست به چپ!

 

پی نوشت: به نظرم چنان دیدگاه آبکی ای، چنین تحلیل آبکی ای هم می خواهد! 

 

۹۶/۰۶/۰۹
سامان عزیزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی