زندگی در کلمات

گاه نوشته ها

زندگی در کلمات

گاه نوشته ها

بایگانی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴ ب.ظ

جلوه گری خزانِ برگ های پائیزی

۹۹/۰۸/۰۴
سامان عزیزی

نظرات  (۴)

۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۲:۳۷ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

 

چقدر زیباااا 

دلم نیومد فقط نگاه کنم و رد شم. چه بشقاب قشنگی، یه بشقاب پر پاییز، اونم بشقاب سفید که حسابی رنگ برگ‌ها به چشم بیاد. آفرین، خوشمان آمد : )

پاسخ:
خرسند شدیم که خوشتان آمد :)
حالا که خوشت اومده این کراپ رو هم ببین.

یکم

واقعا که جلوه گری این برگهای پاییزی زیباست و حسابی حظ بردیم از دیدنشان :)

 

دوم

پایین عکسها باید مینوشتی «بله، واقعاً شگفت انگیز است.» که ما نیایم سکوت رو بشکنیم :) ( ببین چقدر خوب و دقیق کتاب سکوت رو خوندم :)) )

 

سوم

مطمیناً موقع تماشای این برگ ها و عکس گرفتن ازشون تجربه ی سکوت خوبی داشتی. مرسی که با ما هم به اشتراک گذاشتی :)

پاسخ:






پی نوشت! : شک نداشتم که دقیق میخونی :)
اتفاقاً اولش دو پاراگراف زیر عکس ها نوشته بودم ولی پشیمون شدم و حذفش کردم. کلمات گاهی میتونن حس و حال یه موقعیت رو خراب کنن. سکوت خیلی دقیق تره ;)

بالاخره رفتی "تیله" رو ببینی؟
خیلی اسم خوبی روش گذاشتین. منم قبلاً این اسم رو استفاده کرده بودم:) خوشحال شدم که شماها هم استفاده کردین.

چه خوب که از اسم تیله خوشت میاد. عکساشو گذاشتم اینستاگرام، محمدرضا هم تایید کرد که اسم تیله خیلی بهش میاد:)

نه هنوز نرفتم. دندونپزشک باید وقت بده که به خاطر یه مشکلی کنسلش کرده و منتظرم فعلن.

عکسای تیله رو بعدن برات میفرستم توی تلگرام

پاسخ:
آره خیلی اسم با مزه ایه تیله:)
ایشالا زودتر جفت و جور بشه بری.
خوشحال میشم برام بفرستی.میدونی که کلاً چند ماه بیشتر نبودم اینستاگرام(اون اولا). لطف میکنی بفرستی دوست دارم ببینمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی